sábado, 26 de julio de 2008

Da terceira via e dos terceiristas (II). Parábola.


No comezo , un grupo entusiasta, todo está por facer. Nunha cidade moi importante do noso pais convócase aos afiliados, militantes , simpatizantes e demais espécimes. Ponse sobre a mesa distintas accións de traballo. Un grupo pide que ditas accións sexan votadas por todos, que que é iso que xa veñan propostas, que así non se fan as cousas. Esta ben, vótanse as acción a levar a cabo. Feitos: apróbanse unha serie de accións e pídense voluntarios para plasmalas na realidade. Os que levan a cabo as devanditas tarefas son os mesmos que as propuxeron. Os que pedían votar e que de feito votaron cales debían facerse non aparecen por ningún lado.

Meses mais tarde. Aqueles que votaban e non aparecían son agora os que propoñen as accións a levar a cabo. Feitos: as propostas séguense sometendo a votación (polo menos entre eles) e tamén, a hora de levalas a práctica seguen sen aparecer por ningún lado (agora teñen un “status” por riba dos demais mortais).

Conclusión 1: “ Sinceramente, querida, impórtame un bledo” (Red Butler).

Conclusión 2: “Pódese confiar nas malas persoas, non cambian xamais.”.(Faulkner William).

Conclusión 3: “Que lle corten a cabeza” (Raína de Corazóns)

PD: a elixir.

1 comentario:

Iracundo dijo...

Un ejemplo muy claro de los peligros de articular sin período de adaptación y constitución un sistema de decisión en base a las agrupaciones locales y provinciales lo representa el esperpento actual de Terra Galega. Allí, según parece, el presidente de dicho partido (el señor Pablo Padín) introdujo en tiempo record, y de forma harto adecuada a sus ambiciones, a 5000 afiliados afines a lo largo y ancho de las agrupaciones pontevedresas de Tega. ¿El resultado? Control total de una mayoría de compromisarios, por controlar Pontevedra, de cara al Congreso que en base a esa misma fuerza de afiliados pudo convocar para el pasado Sábado. Para la carcajada general queda el que una mayoría de afiliados y alcaldes, así como el "carismático" fundador de Tega y alcalde de Narón Xoan Gato, han denunciado la jugada ante los tribunales y tienen todas las de perder. Ahora dicen que van a presentarse con un nuevo partido (se baraja el nombre de Coalición por Galicia...). ¿Será cruel recordar que estos angelitos denominaron a UPyD "experimento con gaseosa? El suyo parece haber sido con aguardiente, al parecer.

Pues eso, Tyrion, salta a la vista que los temas de dotar de poder a unos comités a penas conformados con gente suficiente, a penas representativos de nada en absoluto por mucho que se vote, es poner en manos de cualquiera todo el proyecto UPyD. ¿Quiénes no se quieren enterar? Pues los ingenuos, los fanáticos y los que se disfrazan de Napoleón en sus casas y miran despreciativos un globo terráqueo.

Así de simple.